2016. március 20., vasárnap

8+1 (+1) BOHOdesign sikerélmény


Ma vásároztam először - na nem életemben, csak a BOHOdesign cuccokkal - és ma 15 napja nyitottam meg a vállalkozásomat (esküszüm, nekem ez minimum két hónapnak tűnik!). Ezek jó okot adtak egy kis összegzésre, s mondhatom, nagyon boldog vagyok: attól amit eddig éreztem, most leírva is látom... 
Köszönöm szépen Nektek, hogy tetszik, amit csinálok, s a lelkesítést, bátorítást, támogatást:)












Szóval a sztori számokban:
10 hónap tervezés
15 nap hivatalos vállalkozás (03.20-át írunk)
2 tavaszi kollekció
1 vásár
730 facebook kedvelés (köszííííí)
31 termékmegrendelés (15 nap:)
18 elégedett megrendelő (mondom, 15 nap!!!)
6 "nagyonszupervagy, ajánlani foglak" vásárlói visszajelzés
2 gyerek zsivaja folyamatosan

+ 1 pár fülbevaló a mai vásárból:) 





Jövő havi tervek:)

30 nap hivatalos vállalkozás

1 anyák napi kollekció + meglepetés
1 vásár
1 kiállítás (bizonyám!!!)
2000 facebook kedvelés:) - ez a rögeszmém lehet, de olyan jó érzés látni, hogy tetszik, amit csinálok
80 termékmegrendelés
50 elégedett vásárló
20 "szuperek a cuccok" visszajelzés
2 gyerek továbbra is.

Igyekeztem magamnak magasra rakni a lécet. Meglátjuk.

A nyár végén egyébként Beával volt egy vizualizálós élményem: a hatalmas üvegfalú műhely-galéria-kávézómban tartottam neki "tárlatvezetést". Ez azért nem jövő havi cél, de nem is ötévesterv:)


Április végén jelentkezem.









Közzétette: BOHO design – 2016. március 21.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése