2016. július 10., vasárnap

BOHÉM stílusú láda festése (kezdőknek is, videóval)

Nemrég elég sok láda boldog tulajdonosa lettem. Még nem tudom, mindegyikkel mit kezdek, de ma elkapott az ihlet és egy hosszúkás, fura formájú ládát lefestettem. Annyit tudtam csak, hogy kék-arany színt szeretnék... a többi jött magától. Domború és sima stencil is került rá, koptatott hatású ládikó lett, nagyon szeretem. Az arany minta szinte csak súrlófényben látszik.





Készítettem ugyan egy videót, ám néhány kiegészítés azért fűznék hozzá. Tehát, fontos, hogy a fa kezeletlen legyen. Ha korábban festve vagy lakkozva volt, akkor azt sajnos le kell csiszolni, azon nem fog a lazúr. Ha ezt elkerülnéd, átfestheted valamelyik krétafestékkel (ez bármire tapad, nem is kell alapozni), keress vagy keverj sötétbarna színt belőle. Ugyanígy működni fog, csak a fa erezete nem fog ilyen szépen áttűnni.

OLVASS TOVÁBB.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése