2016. július 30., szombat

Fémdobozból bármit!


Tápszeres dobozokkal indult a dolog, most ott tartok, hogy úgy választok kávét, hogy milyen a doboza.... :)  Fémdobozfestő láz beindult, menthetetlen a helyzet.


Előzmény: az elmúlt hetekben óriás Scrabble táblákat festettem. Egyenesek, derkészögek, párhuzamosak, visszafogott színek.... A Scrabble-tábla készítés egészen érdekes módon hat rám inspirációs szempontból. Egyébként is szokott lenni kedvem a festéshez (ez a legjobb a munkámban!), de amikor négyzeteket festek, egyszerűen feszül bennem valami, gyűlik, érik..... és akkor száradási időben két-háromszoros energiákkal, hatékonysággal és lelkesedéssel állok neki valami nagyon szabálytalannak. 

A mai ilyen várakozási időben (ami kicsit hosszabbra nyúlt) levettem a cserépkályha tetejéről a hónapok (!!!) óta lealapozott és várakozó tápszeres dobozokat és nekiálltam. Egyiknek a másik után, annyira élveztem - gyerekek csendben -, hogy észre sem vettem, hogy órák óta babrálok, elmélyülten, s csak veszem elő a következőt.




Napi kedvenc cucc: Pentart 3D varnish (azokkal lett domború a páva tolla, próbáltam fotózni, de az élőhöz képest ez semmiség)

Hát ezek lettek. A sorsuk még kérdőjeles. Lisztnek meg ilyesmiknek szántam eredetileg..... egy ecseteket kapott, másik fakanalakat.... na majd alakul.

Ja és egy régóta várakozó képkeret is sorra került ma végre, a szokásos barna-zöld-kék:



Holnap is festem a scrabble táblát, izgatottan várom, mi történik majd akkor, amikor nem:)

Ha tetszenek a munkáim, kövess a facebook-on.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése