2016. március 22., kedd

Kötött nyuszik

A lányom most köt (a fiam szerin szöb). Szóval hazajön a suliból és leül kötni, már nem szaporít ezerrel, és szépen, egyenletesen dolgozik. Kötött már kiscsibét (amit el fog adni, annak ellenére, hogy könyörögtem, hogy ne tegye... felgmán csak annyit válaszolt, hogy ő is nagyon sajnálja a a fatáblákat, amiket én eladok). Most kitaláltam, hogy készítsünk nyuszit, egyszer láttam hozzá leírást, rém egyszerű, csak egy háromszöget kell bele varrni. Mutatom:




 A lényeg, hogy közel négyzet alakú legyen. A berajzolt rész egyik csúcsánál elkezdtük beöltögetni, végig körben, majd amikor visszaértünk a kiinduláshoz, akkor összehúztuk. Mielőtt teljesen összeér a kis "zsák" azaz fej, gyapjút tömtünk bele.

Ha összehúztuk, a háromszögeket fülekké rendezgetjük, s a hátán össze kell horgolni. Mielőtt teljesen behorgoljuk, vagy varrjuk, a testet is ki kell tömni gyapjúval, s lehet kilógó farkincát is illeszteni a fenekéhez.

A képen látható összes nyuszit a lányom készítette, teljesen egyedül, a neten több ilyen nyuszit is találtok, amik némileg összerendezettebbek, amiket felnőttek készítettek, de ezek szerintem sokkal szebbek:)




Elvittem magammal dekorációnak is őket a vásárba, sok csodálója akadt:)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése