2016. május 13., péntek

Első transzfereim - elrontva imádom őket:)

Egy éve kezdtem fotótranszferrel kísérletezni, ám első próbálkozásaim nem voltak éppen sikeresek. Első táblámnak neki is estem egy drót dörzsivel, hogy ha már kopik, jöjjön le teljesen, hadd kezdjem újra.... de amikor megláttam, félig lekopva, azonnal beleszerettem. Azóta is imádom!




Ennyi idő alatt sikerült kikísérleteznem a tökéletes ragasztóanyagot (na jó, az csak egy év volt:), mely szépen és tartósan köti meg a tintát, így ilyen koptatást már csak igen agresszív módszerekkel tudok elérni. 

Mutatom néhány szintén első próbálkozásos munkámat, amikre mindig nagy szeretettel fogok ránézni, hiszen hozzásegítettek ahhoz, amit ma annyira szeretek csinálni:) Itthon dolgozhatok, fával, képpel, festékkel, fantáziával, egyedül, közösen Veletek!



 Ez a kör alakú, kissé hepehupásra csiszolt tábla is az imádott-listámon szerepel, ugyan ezen is ott vannak a nagyobb felkopások, de ez a rusztikussága adja számomra a szépségét.


Ezzel a táblácskával elég sok munkám volt, szerintem 10 órát biztosan dörzsölgettem:)


Ez volt az első transzfer, amit "tökéletesnek" láttam. Akkor nagyon büszke voltam rá, amolyan referenciadarabként mutogattam. Ez is kis mérete ellenére legalább két napig készült.


Azért volt hová fejlődni:) Sőt, még mindig vannak terveim... De mutatom egy mostani munkámat, a HellóAnyu!-ban is megnézhetitek.







Ha szeretnél fotótranszfert rendelni, vagy további munkáimat megnézni, a weboldalon mindent megtalálsz: http://bohodesign.hu/fototranszfer

Ha szeretnél az újdonságokról, játékokról vagy akciókról értesülni, kövess a facebook-on, most például 50% kedvezménnyel rendelhetsz fotótranszfert a BOHO design-tól:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése