2016. május 14., szombat

Csomagolópapír házilag - avagy a nagy házi stencil-workshop



Annyira bírom már, hogy a gyerekek így nőnek.... azt hittem, ez olyan sajnálatos dolog, hogy "jaj, milyen hamar kirepülnek" de én most egyre jobban azt élvezem, hogy mindenféle felnőttes programot lehet velük már csinálni. Például rendes színházba menni, vagy étterembe... és a kézműveskedés se olyan már, mint korábban, hogy vagy a füléig festékes vagy mindent én csinálok helyette. 

Barátnőzős nap volt nemrég, nekem dumálós, a lányoknak meg királylányozós. Beszélgetés közben mondjuk mellékesen azért készültek a csomagolások szorgalmasan - ja mert tudjátok, bevezettem, hogy kézzel festett papírban kajátok meg a rendelt cuccaitokat:)
 


Aztán lejöttek a lányok az emeletről, a magassarkú cipőimben, selymekben, szárnyakban, tütüben, gyakorlatilag karácsonyfának álcázva. Így álltak be a stencilezésbe - akrillal természetesen:)



Hihetetlen, de ezek a 3-4-5 éves gyerekek olyan ügyesen festegettek, mint a profik - mondjuk a szivacsokat nem kímélték, de ennyi belefér. Imádom őket, olyan cukik.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése