2016. május 15., vasárnap

Rendet akarok! 1. rész: kulcsok és napszemcsik

nemeztáska: Jucidolls
kulcstartó, napszemüvegtartó: BOHO design
Nagyjából egy éve vettem ezt a régi réz kulcstartót, de éreztem, hogy ez önmagában nem lesz így elég. Ezért került mögé egy szépen lecsiszolt, finoman festett raklap deszka, ami kiemeli a fényességét. A napszemüveg tartó később került mellé, amikor a szükség szülte az ötletet... rengeteg napszemüvegünk van, összevissza a lakásban mindenhol. A kulcstartó felszerelése óta nincs fejetlen keresgélés indulás előtt, gondoltam, milyen jó lenne a szemüvegeknek is hasonló.









A kulcstartót Re-Kreativ stencillel festettem fehérrel, majd száradás után egy vékony fehér lazúrréteggel az egészet átkentem. Így a minta épphogy látszik, inkább súrlófényben, mintha a fa textúrájának része lenne. A kulcstartót Pentart metál wax-szal kentem át, rószaszín és zöld is van benne, ezek sem erőteljes színek, inkább néha felcsillannak.



kulcstartó: BOHO design







A napszemüvegtartó is Re-Kreativ stencillel készült, itt inkább az erősebb kontraszt dominál. A fehérre festett deszkára fekete festés került, amit még Pentart arany metál wax-szal emeltem ki. A bútorgomb is fekete rajta. Nagyon szeretem ezt a darabot, mert szerintem nagyon sok stílushoz illekszkedik, az elegáns, barokkosabbhoz, minimálhoz, bohémhez, eklektikushoz és klasszikushoz egyaránt.







nemeztáska: Jucidolls
napszemüvegtartó: BOHO design






Ha tetszenek a munkáim, kövess a facebook-on, ahol újdonságokról, akciókról is elsőként értesülhetsz:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése