2016. június 5., vasárnap

Eperlekvár, eperszörp - sk lekvár cimkék

Korábban is készítettem fekete alapra fehér rajzokat, de most nagyon elkapott a lendület. Elkezdtem a logómat, ilyen-olyan feliratokat tervezgetni, majd megérkezett a 24 kiló eper (oké, nem mind az enyém, de akkor is:). Amíg dunsztolódik az automatában, addig gyorsan terveztem pár címkét. Tudom, még van mit fejlődni, de ezért nagyjából elégedett vagyok az eredménnyel, mert hangsúlyozom, ezek a legelső próbálkozások (egyet sem dobtam ki:). A címkéket használhatjátok, ha tetszik.








Pár éve összegyűjtöttem egy csomó ingyen letölthető lekvár és szörp címkét, mikor befőzőautomatázni kezdtem. Azokat is használtam, de így, hogy magam készítem, még nagyobb az öröm a végén. (felragasztva is mutatok majd persze:) Vannak igazán egyszerűek, eper-betűsek (ez saját ötlet, eléggé tetszik egyébként), szalagosak, címkések.... nagyon élvezem rajzolni. Annyira, hogy hajnalban, a gyerekek előtt kelek, hogy csendben tehessem. 
Igazi relaxáció:)

























És itt vannak az eperlekvár címkék már az üvegeken, több képet a következő posztban nézhetsz meg róluk (illetve lesz benne szuper tipp az anyabarát befőzésre) KATT




Köszönöm szépen Mucsi Tinának, s nem csak a rajztanfolyamot (online!!!! és szuper), hanem a szörpöt, a fogadtatást, a kedvességet:)


A képre kattintva pedig a transzferek közt nézelődhettek:)



Ha érdekelnek a munkáim, kövess a facebook-on


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése