2016. május 27., péntek

Csomagolás kézzel festve - csak Neked!

Szeretem a figyelmes részleteket, az igényes kivitelezést. Talán ebből eredt az ötlet, hogy az amúgy elég snassz barna postai csomagolópapírt feldobjam valahogy. Fontosnak tartom, hogy a munkáimról tudjátok, hogy aprólékos munkával készül, s szeretném, ha a részletek is ezt tükröznék. 
Ezért festem meg kézzel egyenként a csomagolópapírokat, hogy már a postáról hazafelé menet is örömödet leld a csomagodban. Tudom, hogy kidobod... de azt is, hogy amikor meglátod, jobb lesz a kedved tőle.


Úgy indult a dolog, hogy a férjem hozott nekem négy olyan stencilt Amerikából, melyekre már elég régen vágytam, de azt hittem, sosem lesz olyanom. És lett. Őrült kísérletezgetésbe fogtam, melynek eredménye egy szobányi leterített barna postapapír lett, melyeken a különböző hatásokat gyakoroltam.






Aztán egy hét múlva álltam a rakás festett papír mellett, s amikor a csomagokat akartam a postára vinni.... összeállt a kép. Mihez kezdenék ennyi festett papírral, belecsomagolom a rendelt képeiteket.





 Ahogy végignéztem a kis pakkon.... egyszerűen nem tudtam nem örülni neki. Nagyon megszerettem, s gyorsan meg is kérdeztelek benneteket, hogy vajon TI hogyan vélekedtek, ad-e valami pluszt egy ilyen csomagolás.




Egybehangzóan válaszoltátok, hogy mindenképpen... de ne fáradjak. Hát én mégis másképp döntöttem, inkább fáradok egy kicsit (pláne, ha közben beszélgetőtársam is akad, mint legutóbb, erről ITT), mert őszintén hiszem, hogy aki kapja, ad annyi pluszt, amiért megéri:)




Úgyhogy egy májustól bevezettem, hogy MINDEN csomagot ilyen szépen festett papírban adtam fel, a postásnéni már előre mosolyog rám, s ez is külön öröm.
Aki személyes átvétellel rendel, kicsit más papírban kapja, de azt nem kell széttépni, s ajándékozhatja tovább abban.

Ha szeretnél a BOHO design újdonságairól, akcióiról, értesülni, akkor kövess a Facebook-on:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése