2016. március 13., vasárnap

Egy évig vágytam rá: stencilem érkezik Ámerikából - Royal Design Studio

Nos, a férjemet évek óta nagyjából alig látom, annyit utazik. Szerencsére lassan ennek vége, s mivel soha semmilyen szuvenírt nem kértem tőle - sőt, kértem, hogy NE - így most elérkezett az én időm. Most Floridába utazott, így megrendeltettem vele, amire olyan rég vágyakozom: LISBOA stencil a Royal Design Studioból.
Tudom, van két hiperszuper magyar stencilkészítő vállalkozás is, csodálatos mintákkal, használok is belőlük, de ez most más, tudtam, ha most nem, akkor talán soha (hiszen csak a postaköltség hazánkba 80$ és a stencil se kétfillér).


És ha már rendelek, akkor hozzácsaptam egy pávatoll mintásat is és egy albumot is, inspirálódni.


Úgy izgulok, mint egy gyerek, karácsony előtt egy héttel... pedig nekem még hármat kell várnom.

Mindenesetre Linda asztala már 99%, hogy ilyen lesz, már csak neki kell rábólintania:)

További szuper ötlet ezzel a mintával (jó magasan van a léc:), de nyilván, ebből inspirálódó megrendeléseket bútor- vagy falfestésre vállalok majd:






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése