2016. június 15., szerda

Fogas, táskatartó uszadékfából

Elkészült a ruhafogas, imádjuk is, ám a táskák továbbra is a földön, dobozokban kallódtak. Ki kellett találni nekik valamit, így jött az ötlet. Eredetileg nyaklánctartónak terveztem ezt a - végül - táskatartót, de mikor odaillesztettem a gyerekkabátok fölé, tudtam, hogy ennek így kell lennie.



Gyakran járok a gyerekeimmel a Dunára bóklászni, s mostanában mindig valami gyökérrel, uszadékfával térek haza. Így azért nekem is izgalmasabb a séta, hogy van mit keresgélni. Mert ne gondoljátok, hogy tele a Dunapart ilyesmivel. Ki lehet fogni, de az igazán király darabok után kutatni kell. És két fáramászó mellett erre bőven van is idő.
táskatartó uszadékfából

Szóval holnap kezdődik a vakáció, ezzel egyenes arányban várható az uszadékfás lakásdekorjaim növekedése is. Az elején tuti megtartok meg akarok majd mindent tartani, de gyógyítható vagyok, nyugalom. Szép lassan kapható lesz minden. Tervbe vettem lámpát, fogast (de hatalmast ám), kishajót... meglátjuk, mit sodor nekem a Duna.

Ezt a táskatartót nyakláncokhoz készítettem, hiszen a nagyobb bútorgombokra nem akasztható kabát, sál vagy ruha. Nem is gondolkoztam ezzel az előszobában...... ám valahogy előkerült, és összeállt a kép, hogy a táskák vállpántjához tökéletes választás.



Egy uszadékfa egyébként asszociációs játéknak sem utolsó, fejjel lefelé pl ez a darab (gombokkal persze) Sid-re emlékeztet:)




Ha tetszenek a munkáim, ha szeretnéd nyomon követni, miket készítek még a nyáron raklapból, uszadékfából, bontott, használt alapanyagokból, régi bútorokból, akkor kövess a facebookon. Néha játszunk is:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése