2016. április 4., hétfő

Új stencilek érkeztek

Ahogy már meséltem, vásárfiával érkezett haza a férjem Amerikából. Esküszöm, legközelebb csak és kizárólag HAZAI terméket veszek, de erre annyira rég vágytam, s tudtam, hogy talán sohatöbbé... nem magyarázkodom tovább, mutatom, mim van, imádatos, plasztikus, árnyékos, fantasztikus! Elsőként asztalban gondolkozom és az előszobánk falában struktúrpasztával, párnahuzatokba, fürdőszobapadlóban (na jó, talán ez túlzás lesz:). Royal Design Studio stencilek következnek.


Most csak az első szárnypróbálgatást tudom még mutatni, barna csomagolópapíron próbálgattam a tegnapi napsütésben.

Szóval először: van egy hatalmas, fél asztalnyi stencilem, ez azért több színben elég jól fog mutatni!






És itt a lehetőségek ezzel a mintával, vááááááá, azonnal kérek egy asztalt!!!






Aztán van egy ilyen nagyon jó kis térhatású darab is, ezt szekrényajtón, lábazati részen tudom szépen elképzelni, de azért ezt nagyon kell még gyakorolni, egészen más technikát igényel, mint a többi stencil, amivel eddig dolgoztam. Ezt is sima csomagolópapíron próbáltam, bánom, mert szebb lett volna egy szépen festett alapon. De azért mutatom, mert nagy élmény volt:




És ez a bemutató darab, ilyen ha profin csinálják:)


És végül egy pávamintás, ezt benéztem, mert nagyobbat szerettem volna, de mindegy, mert így legalább kisebb dolgokhoz is van valamim innen.


Alig várom, hogy felaszabaduljon egy kis időm és festhessek már velük élesben is. 

Ha megtetszett és szeretnél bútoraidra hasolnó festett mintákat, kérdezz, írj bátran: info@bohodesign.hu

Ha szeretnéd figyelemmel követni a blogot, újdonságokat, akciókat, játékokat, akkor a facebook oldalam, blogom követésével megteheted. 

Ne feledjétek, szerdáig anyák napi akció apukáknak (részletek szintén itt a blogon).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése