2016. február 11., csütörtök

Fotótranszfer gyerekrajzról


A fotótranszfert nemrég egy bemutattam, röviden a lényege: egy tetszőleges képet finoman csiszolt fára viszek át. Neeeem dekopázs......  ennek nincs semmi plasztikája, mintha fénymásolat lenne a fán. És egyébként kövön, üvegen... de én elsősorban fával dolgozom. Szóval mivel a gyerekeimet különösen tehetségesnek tartom:), elöntenek bennünket a képek, melyek a hűtőn sorakoznak. A legjobbakat mindig terveztem bekeretezni, de nem jutottam odáig. És akkor jött a fotótranszfer, melyet lányom egyik rajzával is kipróbáltam, az eredmény lenyűgözött. MINTHA A FÁRA RAJZOLTA VOLNA!!!

Egy különösen kedves rajz, mely egy állatkerti séta után készült sokáig (azaz évekig) a hűtőn, majd egy gyurmaragaccsal a mellette lévő falon volt. Annyira szeretem, hogy nem tudtam levenni. 
Sajnos valami vízfolt került rá, kicsit meggyűrődött, és egyszer talán még valami pacába is beleesett.... ahogy a gyerekrajzok szoktak.

Ez az eredeti rajz, sárga lapon, a pacával
A rajztól készített fotótranszfer jellegzetessége, hogy valóban olyan, mintha a gyerek magára a fára rajzolta volna. Látszanak a filctoll rostnyomai, a zsírkréta textúrája, a ceruza hegyes-tompa vonalazása. 

Előnye a papírral szemben, hogy nem gyűrődik, vízzel tisztítható, időtálló, mutatós és nem utolsó sorban különleges és nagyon egyedi! 

Minden gyermek készít néhány olyan rajzot, melyet szívesen őrizgetünk, nézegetünk...


Egy sellő és egy indiánlány is készült nemrég, nemsokára remélhetőleg mutatom az aranyalma a fán és az óriáspomeló festményeket is a fiamtól, a vízfesték egy szintén izgalmas felület, nagyon kíváncsi vagyok!






Gyerekrajzokról készült fotótranszfer rendelhető a RENDELÉS - ÁRAK menüben. Kiválasztható formában (négyzet, téglalap, kör) és méretben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése