2016. január 17., vasárnap

Lépcsőfestés 2. Stencilezett hajópadló



Előző posztban mutattam a fehér lépcsőnket (befejezés továbbra is folyamatban:). A lépcsőforduló egy négyzetméternyi hajópadlós részén kap új helyet a fogasunk. Akasztós rész lesz a kabátoknak, polc a sapkáknak és kihívás még egy szép cipőtartó rész kialakítása. Ehhez a részhez kívánkozott valami, a sima barnára pácolt hajópadló olyan üres és jellegtelen volt, hiányzott belőle valami.... valami előszobás, ami egyedi. És ekkor került elő egy stencil, melyet már jó rég megvettem, de még nem találtam meg neki a megfelelő helyet.




A padlót itt nem Sadolinnal kentem le, hanem sima barna fapáccal. Hát sajnos nem értem el a legszebb hatást, mert mint a korábbi posztban bemutattam, egy deltacsiszolóval mentem rajta végig, ami nem a leghatékonyabb, Hogy hol sikerült rendesen felcsiszolni és hol nem, az a pácoláskor derült ki.
Nézegettük, nézegettük és kezdtünk vele megbarátkozni, elkezdett tetszeni az ütött-kopott hatása.... eldöntöttük, hogy így maradhat, a lépcső is kopottas lesz kicsit... de azért mégis hiányzott róla valami.

Első körben fehér festékkel stencileztem, nem túl alaposan, szándékosan hagytam részeket kopottasabbnak, hiszen az alap sem volt egyenletes. Sőt, még ez is fog kapni egy erősebb visszacsiszolást.




Az eredmény nagyon tetszett, de továbbra is hiányoltam belőle valamit, amitől megszűnik a sterilitása, ami visz bele egy kis életet. Így kapott két további színt, a türkizt és a mustársárgát.
Na azt még visszakoptatom picit, kap egy jó kemény lakkozást és készen is vagyok. Imádom!



Kövesd nyomon az átalakulást a facebookon:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése